Просмотр полной версии : Antipersonnel Cannon
telsamat
07.04.2011, 16:24
ytdb 591
tc 10630
we can in SOTA move with this "npc" Antipersonnel Cannon, but original they must be immobile
( i dont know exactly if this is db bug or core)
telsamat
07.04.2011, 16:46
sorry :D
27894 and 32795
Core problem.
In base: UPDATE `creature_template` SET `unit_flags` = `unit_flags`|4 WHERE `entry` = 27894;
telsamat
07.04.2011, 22:35
there is unit flag 32772 but still moving, core problem ....
Update `creature_template` set `speed_run` = 0 where `entry` = 27894;
Heisenberg
09.04.2011, 19:49
Это хак
YES that is huck but that huck will do no damage to datebase. it will work normaly.
В ядре не пробовали искать косяк когда этот флаг отвалился? Еще недавно он работал.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot