|
---|
|
Регистрация | Правила | Альбомы | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
02.05.2011, 02:21 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[11415] Better server side error reporting to player for bid adding cases
автор: VladimirMangos
<pre>m src/game/AuctionHouseHandler.cpp m src/shared/revision_nr.h </pre> <pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>[11415] Better server side error reporting to player for bid adding cases Sometime to client can sedn bid infor near to same time. In like cases client fail prevent bid apply attempt at self side and need send proper error from server side instead just ignore packet.</pre> Дальше... |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[11396] Auction: server side sorting and get all auctions feature. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 26.04.2011 04:23 |
[10840] Implement server side part of SPELL_AURA_ADD_MECHANIC_ABILITIES (293) work. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 08.12.2010 09:20 |
[10636] Implement server side check combo points req. for spell cast. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 21.10.2010 15:52 |
[10526] Implement server side global cooldown check. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 24.09.2010 06:14 |
[9800] Not need explicit value numbering for internal server side enum | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 29.04.2010 00:51 |