|
---|
|
Регистрация | Правила | Альбомы | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
20.03.2013, 04:00 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[12415] Avoid creature not respawning when not looted.
Автор:
<pre>m src/game/Creature.cpp m src/shared/revision_nr.h </pre> <pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>[12415] Avoid creature not respawning when not looted. This occurs when corpse decay time is bigger than respawn time. This is not blizzlike, to permit a creature respawn when its corpse still exist we need a complete rewrite of creature pool system. Fix cmangos/mangos-wotlk#72</pre> Подробнее... |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[11323] Avoid explicit use HIGHGUID_UNIT as creature high guid in guids or creature creating. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 07.04.2011 21:14 |
[10561] Avoid ask AI for direct controlled creature at attack. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 30.09.2010 18:30 |
[9582] Send looted creature guid in proper field of loot packets. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 14.03.2010 00:11 |
[9435] Avoid useless creature running around at evade | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 22.02.2010 23:20 |
[8871] Avoid use StopMoving when creature is already stopped. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 25.11.2009 23:46 |