|
---|
|
Регистрация | Правила | Альбомы | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
29.04.2016, 15:55 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
Restore correct opcode sequence for spawning creatures.
Автор: cyberium
<pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>Restore correct opcode sequence for spawning creatures. In fact we have to create the creatures then only cast any spell on it. So calling AIM_Initialize(); (and all casting related method to that new creature) have to be called after map->Add(); who is responsible to add the creature in map and send create opcode.</pre> Подробнее... |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[c12799] Fix freeze if opcode.txt file does not exist on .debug send opcode | newsbot | CMaNGOS-4.3.4 Commits | 0 | 22.01.2014 03:11 |
[12591] Fix freeze if opcode.txt file does not exist on .debug send opcode | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 06.01.2014 13:40 |
[11316] Implement a basic system to restore default faction for creatures after changes | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 05.04.2011 17:10 |
[10200] Correct function call sequence in possess aura handlers | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 17.07.2010 02:55 |
[9376] Maybe last fix of fix of fix sequence. O.O | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 14.02.2010 15:50 |