|
---|
|
Регистрация | Правила | Альбомы | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
01.05.2016, 15:40 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
Creature AI is possible for charmed creature like "Eye of Acherus"
Автор: cyberium
<pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>Creature AI is possible for charmed creature like "Eye of Acherus" Not sure this implementation is the best way to do it. If the DB/SD2 Teams provide an AI to an creature and that creature is created in charmed state then that creature will keep its AI.</pre> Подробнее... |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[c13102] GuidString already includes information like "Creature" | newsbot | CMaNGOS-4.3.4 Commits | 0 | 09.07.2015 21:51 |
[12889] GuidString already includes information like "Creature" | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 11.06.2015 18:22 |
[12814] Add "go" and "to_me" option to ".mmap path" command. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 09.01.2015 16:59 |
[10683] Revert "[10677] Send to creature/etc Update call real diff from last update and use it." | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 05.11.2010 20:02 |
[10558] Fix spell "Spinning" (64385) for item "Unusual Compass" (45984) | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 30.09.2010 00:22 |