|
---|
|
Регистрация | Правила | Альбомы | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
24.08.2016, 21:56 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
Properly implement recent pet changes
Автор: Phatcat
<pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>Properly implement recent pet changes If we don***39;t treat this case as if we***39;re attacking a pvp target then we won***39;t actually enter combat, so we***39;ll go back to that. Add missing combat state on manual pet spell cast. Don***39;t let pets move or melee while casting Also remove some redundant code which should already be handled in PetHandler)</pre> Подробнее... |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Remove failsafe and solve properly. | newsbot | CMaNGOS-4.3.4 Commits | 0 | 17.08.2016 21:12 |
[12798] Implement SMSG_MOVE_SET_COLLISION_HGT to properly handle model height changes for mounted/un | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 17.12.2014 03:57 |
[12798] Implement SMSG_MOVE_SET_COLLISION_HGT to properly handle model height changes for mounted/un | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 16.12.2014 22:06 |