|
---|
|
Регистрация | Правила | Альбомы | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
05.09.2017, 03:56 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
Fix combat state not refreshed in some case
Автор: cyberium
<pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>Fix combat state not refreshed in some case Set combat state in Unit::DealDamage() is wrong because damage may be null in for ex absorb case and then combat timer is not reset. This only affect melee damage.</pre> Подробнее... |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Move combat stop code in death case. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 09.09.2016 02:46 |
[12067] Use world state enum for adding/ remove a state in bg and various cleanups | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 22.07.2012 11:19 |
[11388] Don't add MOVEFLAG_ROOT in case creature has no moving state | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 21.04.2011 16:12 |
[10886] Fixed crash at GO use in case GO owner/first user offline state. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 18.12.2010 11:22 |
[9996] Remove grid state debugging code and move state machine to MapManager. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 28.05.2010 17:10 |