|
---|
|
Регистрация | Правила | Альбомы | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
10.04.2010, 03:12 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[9715] Implement required basic elements for dual spec learn gossips.
<pre>m src/game/ObjectMgr.cpp
m src/game/ObjectMgr.h m src/game/Player.cpp m src/shared/revision_nr.h [9715] Implement required basic elements for dual spec learn gossips. Required DB data for real work. This is final part required at core side for support. Also note that commit include * generic implementation money cost gossip menu items so let implement in DB many money cost gossip operations with _fixed_ cost. * useful CONDITION_SPELL that let implemtn menu item visible if specific spell known/don't known also wide used case for diff gossips. Signed-off-by: VladimirMangos <vladimir@getmangos.com></pre> Дальше... |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[9661] Implement dual talent specializations in talent switch part. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 03.04.2010 00:23 |
[9497] Implement basic use of SPLINETYPE_FACINGTARGET | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 01.03.2010 16:20 |
[9359] Load/save current active spec and total spec count. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 11.02.2010 23:00 |
[9354] Add spell efffects for dual spec. | newsbot | CMaNGOS Commits | 1 | 11.02.2010 06:11 |