|
---|
|
Регистрация | Правила | Альбомы | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
31.07.2010, 20:01 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[10299] Add new script call ProcessEventId
<pre>m sql/mangos.sql
+ sql/updates/10299_01_mangos_event_id_scripts.sql m sql/updates/Makefile.am m src/bindings/universal/ScriptMgr.cpp m src/bindings/universal/ScriptMgr.h m src/game/GameObject.cpp m src/game/ObjectMgr.cpp m src/game/ObjectMgr.h m src/game/ScriptCalls.cpp m src/game/ScriptCalls.h m src/game/SpellEffects.cpp m src/game/Transports.cpp m src/game/WaypointMovementGenerator.cpp m src/game/World.cpp m src/shared/revision_nr.h m src/shared/revision_sql.h [10299] Add new script call ProcessEventId Let script library know when some event is about to start. Event id's may be found in several sources, such as spells, GO's and transport/taxi paths. Database scripts may be prevented by returning true from script side whenever needed. If false, DB script will run like normal. New database table event_id_scripts will need a ScriptName for the event id, in same way as for example areatrigger_scripts. Signed-off-by: NoFantasy <nofantasy@nf.no></pre> Дальше... |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[9444] Add script call EffectAuraDummy, called at dummy aura(4) apply/remove | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 24.02.2010 19:20 |
[9434] Prevent crash at script call that modify movegen list at MovementInform call. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 22.02.2010 22:10 |
[9205] Move script call GOHello to GameObject::Use | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 18.01.2010 01:50 |