|
---|
|
Регистрация | Правила | Альбомы | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
10.08.2010, 23:30 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[10338] Create Map version for GetPlayer/GetUnit fucntions
<pre>m src/game/AggressorAI.cpp
m src/game/Chat.cpp m src/game/CombatHandler.cpp m src/game/GuardAI.cpp m src/game/Map.cpp m src/game/Map.h m src/game/ObjectAccessor.cpp m src/game/ObjectAccessor.h m src/game/PetHandler.cpp m src/game/Player.cpp m src/game/QuestHandler.cpp m src/game/ReactorAI.cpp m src/game/SpellEffects.cpp m src/game/SpellHandler.cpp m src/game/TotemAI.cpp m src/shared/revision_nr.h [10338] Create Map version for GetPlayer/GetUnit fucntions * This let make map local way access for cases when player/all units expected to be at same map (for scripts cases for example). Ofc, still exist many places where code expect world wide player search. Spell casting for support far target cases, groups/guilds/chat/etc packets * Function Unit::GetUnit depricated and will removed soon. * Function GetCreatureOrPetOrVehicle renamed to less horriable GetAnyTypeCreature name.</pre> Дальше... |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[10301] Init guild create date at create in same value in memory and DB. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 31.07.2010 23:14 |
[9680] Create new table character_stats for external tools. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 06.04.2010 17:12 |
[9597] create battleground map at bg creation | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 17.03.2010 03:00 |
[9571] Create and use ObjectGuidGenerator/IdGenerator template classes. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 11.03.2010 16:40 |