|
---|
|
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
26.07.2011, 15:11 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[11754] Implement jump (parabolic movement) effect
автор: SilverIce
<pre>m sql/mangos.sql + sql/updates/11754_mangos_mangos_string.sql m src/game/Language.h m src/game/Level3.cpp m src/game/MotionMaster.cpp m src/game/MotionMaster.h m src/game/Unit.cpp m src/game/WaypointMovementGenerator.cpp m src/game/movement/MoveSplineInit.h m src/game/movement/typedefs.h m src/shared/revision_nr.h m src/shared/revision_sql.h </pre> <pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>[11754] Implement jump (parabolic movement) effect Also correct destination calculation in Unit::KnockBackFrom - now spline knockback effect works similar to client's effect (same amplitude, speed etc)</pre> Подробнее... |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[11720] Implement spline movement subsystem | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 08.07.2011 18:40 |
[10487] Implement SCRIPT_COMMAND_MOVEMENT(20) to start/change movement | newsbot | CMaNGOS Commits | 3 | 15.09.2010 19:37 |
[9871] Implement movement impairing effects for spell 58875. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 11.05.2010 14:30 |
[9536] Implement item 46017 effect. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 06.03.2010 21:00 |
[9525] Implement effect SPELL_EFFECT_TEACH_TAXI_NODE(154) | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 05.03.2010 12:40 |