|
---|
|
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
12.08.2011, 19:30 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[11781] Set walking as a default creature movement mode
автор: MaxXx2021
<pre>m src/game/Creature.cpp m src/game/HomeMovementGenerator.cpp m src/shared/revision_nr.h </pre> <pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>[11781] Set walking as a default creature movement mode Signed-off-by: SilverIce <slifeleaf@gmail.com></pre> Подробнее... |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[11721] Simplify walk/run movement mode selection code | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 08.07.2011 21:00 |
[11622] Really use DB value for creature walking speed after speed update. | newsbot | CMaNGOS-4.3.4 Commits | 0 | 21.06.2011 12:48 |
[11323] Avoid explicit use HIGHGUID_UNIT as creature high guid in guids or creature creating. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 07.04.2011 21:14 |
[10929] Move game event creature morphing code to Creature::UpdateEntry | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 28.12.2010 22:54 |
[9400] Creature relocation acts like instant movement generator, so current generator expects interr | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 16.02.2010 23:10 |