|
---|
|
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
03.11.2012, 20:30 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[12230] Update VMaps assembler to use gameobject models
Автор: SilverIce
<pre>m src/game/vmap/BIH.h m src/game/vmap/ModelInstance.cpp m src/game/vmap/TileAssembler.cpp m src/game/vmap/TileAssembler.h m src/game/vmap/VMapDefinitions.h m src/game/vmap/VMapManager2.cpp m src/game/vmap/VMapManager2.h m src/game/vmap/WorldModel.cpp m src/game/vmap/WorldModel.h m src/shared/revision_nr.h </pre> <pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>[12230] Update VMaps assembler to use gameobject models Also simplify code by using _Raw classes to wrap reading Thanks to all authors for code adaption, namely Subv, Shauren, Reamer and Cyberium</pre> Подробнее... |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[12230] Add spell casting check for CONTROL_VEHICLE auras. Original author zergtmn | newsbot | CMaNGOS-4.3.4 Commits | 0 | 15.09.2012 10:55 |
[11529] Pack and send to client all gameobject's quaternion components which allows place gameobject | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 24.05.2011 04:51 |
[10191] Update vmaps extractor/assembler binaries using vs2008. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 15.07.2010 01:20 |
[9392] Update creature/gameobject pool at despawn instead spawn prepare. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 15.02.2010 21:50 |
[9179] Update formula for GameObject 'autoclose' time (dataN-field in _template) | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 15.01.2010 02:51 |