|
---|
|
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
19.02.2013, 01:40 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[12358] Rename to new and clear defined tempsummon types
Автор: Schmoozerd
<pre>m src/game/CreatureEventAI.cpp m src/game/ScriptMgr.cpp m src/game/SpellEffects.cpp m src/game/TemporarySummon.cpp m src/shared/revision_nr.h </pre> <pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>[12358] Rename to new and clear defined tempsummon types * Rename TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN_OUT_OF_COMBAT to TEMPSUMMON_TIMED_OOC_DESPAWN * Rename TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN to TEMPSUMMON_TIMED_OOC_OR_DEAD_DESPAWN * Rename TEMPSUMMON_TIMED_OR_CORPSE_DESPAWN to TEMPSUMMON_TIMED_OOC_OR_CORPSE_DESPAWN You should not rename in Object.h nor in TemporarySummon.cpp Also note that this rename will in the moment not change any behaviour; But the behaviour will then be like the name suggests!</pre> Подробнее... |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[11411] More comment to more clear place after prev. commit. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 01.05.2011 04:01 |
[10823] Clear way access/set UNIT_FIELD_BYTES_*/PLAYER_BYTES* byte fields. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 04.12.2010 11:40 |
[10513] Clear grid *Check/*Searcher clases use | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 22.09.2010 06:30 |
[9479] Use Clear call in MotionMaster::Initilize | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 28.02.2010 10:00 |