|
---|
|
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
09.09.2016, 02:46 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
Add a dedicated struct to save important combat data
Автор: cyberium
<pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>Add a dedicated struct to save important combat data That struct may not be complete right now but its a good start to save combat enemy in possess case. Its more clear to save only one pointer.</pre> Подробнее... |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[11247] Prevent attemps save npc data without static spawns | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 15.03.2011 01:11 |
[11124] Avoid save in DB instance/respawn data for BGs/Arenas. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 09.02.2011 18:41 |
[11048] Save pet's spell data as one single transaction for speed | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 20.01.2011 01:00 |
[10880] Avoid constant re-save BG entry data at each save for player at bg/arena. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 16.12.2010 21:40 |
[10496] Re-work struct ScriptInfo and use union for data fields. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 18.09.2010 01:41 |