|
---|
|
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
11.03.2010, 16:40 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[9571] Create and use ObjectGuidGenerator/IdGenerator template classes.
<pre>m src/game/Map.cpp
m src/game/Map.h m src/game/ObjectGuid.cpp m src/game/ObjectGuid.h m src/game/ObjectMgr.cpp m src/game/ObjectMgr.h m src/game/PlayerDump.cpp m src/shared/revision_nr.h [9571] Create and use ObjectGuidGenerator/IdGenerator template classes. * This is let finally hide guid structure in ObjectGuid.h/.cpp code. * Shared related code. NOTE: while switch to use new clasess one more problem has been detected with not-safe code in .pdump work for future per-map multi-threading. It's need rewrited before will possible safe use in like case. For current single world thread case it's safe.</pre> Дальше... |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[9215] Move template function specializations before uses to make gcc happy. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 20.01.2010 01:00 |
[9192] Fixed typo in error output for lock id gameobject template data check. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 16.01.2010 21:40 |