|
---|
|
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
04.07.2010, 00:21 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[10145] Use better (but still hack) way for gameobject size calculation
<pre>m src/game/DBCStructure.h
m src/game/DBCfmt.h m src/game/GameObject.cpp m src/game/GameObject.h m src/game/Object.h m src/game/Player.cpp m src/game/Unit.h m src/shared/revision_nr.h [10145] Use better (but still hack) way for gameobject size calculation * This is also hack because some float with unknown exactly value used as 'size' * Another not resolved problem: go size used in creature target autoselection, so for large 'virtual' go creature can seelct strange points near in attempt select 'free' place near target.</pre> Дальше... |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[10147] Dynamic objects not have interactive size. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 04.07.2010 00:21 |
[9719] Drop very old item amount calculation hack code. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 10.04.2010 08:25 |
[9563] Use DEFAULT_WORLD_OBJECT_SIZE in ObjectPosSelector if size == 0. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 10.03.2010 15:50 |