|
---|
|
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
09.12.2010, 21:31 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[10848] New system for parallelizing client packet processing. Handle WorldSession updates in Map::U
автор: Ambal
<pre>m src/game/Map.cpp m src/game/Opcodes.cpp m src/game/Opcodes.h m src/game/World.cpp m src/game/WorldSession.cpp m src/game/WorldSession.h m src/shared/LockedQueue.h m src/shared/revision_nr.h </pre> <pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>[10848] New system for parallelizing client packet processing. Handle WorldSession updates in Map::Update() where we are safe to proceed. Thank you for all your feedback! Signed-off-by: Ambal <pogrebniak@gala.net></pre> Дальше... |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[10562] Cleanup WorldSession::HandlePetAction | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 30.09.2010 20:44 |
[10497] Add a crude documentation of script command processing | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 18.09.2010 02:11 |
[10089] Change in event system work with pool system. | newsbot | CMaNGOS Commits | 3 | 21.06.2010 11:02 |
[9992] Fixed MSG_PARTY_ASSIGNMENT processing. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 28.05.2010 06:06 |
[9520] Prevent possible memory leak in WorldSession | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 05.03.2010 06:50 |