|
---|
|
Регистрация | Правила | Альбомы | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
21.01.2018, 22:42 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
Set creatures in combat with vehicle passengers
Автор: xfurry
Set creatures in combat with vehicle passengersThis will avoid the situation when hostile targets evade when a vehicledies.Also fix threat logic as vehicles shouldn***39;t be second choice targetsFinally remove the UNIT_FLAG_PET_IN_COMBAT for vehiclesSigned-off-by: Xfurry Подробнее... |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[c12943] Allow spell cast on non selectable vehicle passengers | newsbot | CMaNGOS-4.3.4 Commits | 0 | 24.11.2014 00:11 |
[12744] Allow spell cast on non selectable vehicle passengers | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 20.09.2014 02:00 |
[11145] Creatures should get into combat if spell/attack is missed or resisted | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 12.02.2011 17:20 |
[10336] Server side checks for casting non-combat spells in combat. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 10.08.2010 06:56 |
[9152] Prevent unexpected removal of move flag for following creatures not in combat | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 12.01.2010 04:02 |