|
---|
|
Регистрация | Правила | Альбомы | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
25.09.2010, 08:11 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[10529] Water level in movement use fixes.
<pre>m src/game/ConfusedMovementGenerator.cpp
m src/game/Level1.cpp m src/game/Map.cpp m src/game/Map.h m src/game/Object.cpp m src/game/Object.h m src/game/Pet.cpp m src/game/Player.cpp m src/game/RandomMovementGenerator.cpp m src/game/SpellEffects.cpp m src/game/TargetedMovementGenerator.cpp m src/game/Unit.cpp m src/shared/revision_nr.h </pre> <pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>[10529] Water level in movement use fixes. * Move selection allowed upper and lower heights for target point into near point core function used for contact/close point selection. Selection base at possibility target point searcher fly/swim(or walk by water bottom). * Use vamp water level data so have proper water level in instances in movements. * Use increased ground search distance for water level case.</pre> Дальше... |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[10090] Really output log level at ".server log level" command. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 21.06.2010 06:51 |