|
---|
|
Регистрация | Правила | Альбомы | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
08.04.2013, 22:30 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[12449] Fix send-speed opcode sending
Автор: Schmoozerd
<pre>m src/game/Unit.cpp m src/shared/revision_nr.h </pre> <pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>[12449] Fix send-speed opcode sending SMSG_FORCE_*_SPEED_CHANGE is only sent to the player whose speed changes Also it appears that the other MSG_MOVE_SET_*_SPEED/RATE should be wrapped into SMSG_COMPRESSED_MOVES (not yet implemented) Thanks to lyn for pointing to the problem, and researching it down to these opcode sendings as well as testing</pre> Подробнее... |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[11156] Update speed for controlled units in any case, does not matter if owner's speed was really c | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 13.02.2011 00:10 |
[10819] Fixed creature's speed recalculation, forgotten DB speed mods are used now | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 03.12.2010 05:26 |
[9583] Fixed speed recalculation at remove .mod speed rate while mounted/etc. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 14.03.2010 21:00 |
[9270] Send pointOfInterest (if exist) to client before sending gossip menu. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 30.01.2010 17:30 |