|
---|
|
Регистрация | Правила | Альбомы | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
03.08.2016, 19:36 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
Handle owner entering combat properly
Автор: Phatcat
<pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>Handle owner entering combat properly (And set guardian in combat with whatever the unit attacks (if they for some reason don't have an AI or their AI differs, otherwise should be handled by PetAI)</pre> Подробнее... |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Game/Unit: Pet owner will enter combat now if his pet attacks an enemy | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 03.07.2016 10:21 |
[12798] Implement SMSG_MOVE_SET_COLLISION_HGT to properly handle model height changes for mounted/un | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 17.12.2014 03:57 |
[12798] Implement SMSG_MOVE_SET_COLLISION_HGT to properly handle model height changes for mounted/un | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 16.12.2014 22:06 |
[11620] Make equipment manager handle "ignore this slot" option properly. | newsbot | CMaNGOS-4.3.4 Commits | 0 | 21.06.2011 12:48 |