|
---|
|
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
05.02.2011, 21:21 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[11109] Move DoMeleeAttackIfReady to CreatureAI and reuse more wide.
автор: VladimirMangos
<pre>m src/game/AggressorAI.cpp m src/game/CreatureAI.cpp m src/game/CreatureAI.h m src/game/CreatureEventAI.cpp m src/game/CreatureEventAI.h m src/game/GuardAI.cpp m src/game/ReactorAI.cpp m src/shared/revision_nr.h </pre> <pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>[11109] Move DoMeleeAttackIfReady to CreatureAI and reuse more wide.</pre> Дальше... |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[10371] More wide use ObjectGuid in group code. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 18.08.2010 13:46 |
[10363] More wide use ObjectGuid in way remove MAKE_NEW_GUID uses. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 17.08.2010 08:31 |
[10140] Reuse GiveQuestSourceItem code for check case | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 03.07.2010 00:00 |
[9062] Implement two helper-functions for casting spell in creatureAI. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 25.12.2009 15:10 |
[9041] Move enum CastFlags from eventAI to creatureAI for access to all AI | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 21.12.2009 01:56 |