|
---|
|
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
10.07.2011, 23:56 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[11732] Interrupt movement state at dying
автор: SilverIce
<pre>m src/game/Creature.cpp m src/game/Unit.cpp m src/shared/revision_nr.h </pre> <pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>[11732] Interrupt movement state at dying TODO: proper solution would be update creatures while in corpse state. This also would solve problems with death persistent auras that not get updated for died creatures</pre> Подробнее... |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[11727] Interrupt spline movement at teleporting | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 09.07.2011 20:31 |
[10559] Add world state id in comments for all hard coded state id's | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 30.09.2010 02:00 |
[10241] Fix expired spell interrupt | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 21.07.2010 14:10 |
[9996] Remove grid state debugging code and move state machine to MapManager. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 28.05.2010 17:10 |
[9188] Implement MoveGen::Interrupt call. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 16.01.2010 07:10 |