|
---|
|
CMaNGOS-4.3.4 Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-cata.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
14.08.2012, 15:20 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[0087] Use missile elevation and speed in delay calculations. Author: @rsa
Автор: Yaki Khadafi
<pre>m src/game/Spell.cpp m src/shared/revision_nr.h </pre> <pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>[0087] Use missile elevation and speed in delay calculations. Author: @rsa Signed-off-by: Yaki Khadafi <ElSolDolLo@gmail.com></pre> Подробнее... |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[11622] Really use DB value for creature walking speed after speed update. | newsbot | CMaNGOS-4.3.4 Commits | 0 | 21.06.2011 12:48 |
[11156] Update speed for controlled units in any case, does not matter if owner's speed was really c | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 13.02.2011 00:10 |
[10819] Fixed creature's speed recalculation, forgotten DB speed mods are used now | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 03.12.2010 05:26 |
[10547] More correctly check delay time for spell with speed. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 26.09.2010 23:40 |
[9583] Fixed speed recalculation at remove .mod speed rate while mounted/etc. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 14.03.2010 21:00 |