|
---|
|
Регистрация | Правила | Альбомы | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
09.09.2010, 14:00 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[10458] Changes to corpse decay/respawn times for creatures
<pre>m src/game/Creature.cpp
m src/game/Creature.h m src/game/Pet.cpp m src/game/Unit.cpp m src/game/World.cpp m src/mangosd/mangosd.conf.dist.in m src/shared/revision_nr.h </pre> <pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>[10458] Changes to corpse decay/respawn times for creatures *CORPSE_DECAY values adjusted (Rare/RareElite values are guessed) with more proper. *RATE_CORPSE_DECAY_LOOTED is now 0.0 as default and a modifier of the creatures spawntimesecs are used for corpse decay. Respawn time for creature is now set at death (result: database spawntimesecs are in most cases the time it takes from kill to respawn) Overall, this will affect four things: * corpse will stay visible longer before looted * corpse will stay visible longer after looted, when creature has long respawn time * creature without loot will "skip" the default decay times and then fix a "should respawn almost instant" -problem * creature with loot and very short respawn time may respawn instantly after looted Signed-off-by: NoFantasy <nofantasy@nf.no></pre> Дальше... |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[9650] Some corpse related clean ups. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 31.03.2010 18:42 |
[9634] Remove fields 'data' and 'zone' from corpse table. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 28.03.2010 15:30 |
[8859] fixed bug which allowed to loot items multiple times | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 22.11.2009 18:50 |