|
---|
|
Регистрация | Правила | Альбомы | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
07.04.2011, 11:34 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[11322] Get rid of redundant CalculateSpellDuration calls, calculate once in Spell::prepare
автор: zergtmn
<pre>m src/game/Spell.cpp m src/game/Spell.h m src/game/SpellEffects.cpp m src/shared/revision_nr.h </pre> <pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>[11322] Get rid of redundant CalculateSpellDuration calls, calculate once in Spell::prepare Also fix despawn time calculation of dynamic objects.</pre> Дальше... |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[10427] Drop redundant data from `spell_proc_event` after recent spell chain changes. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 31.08.2010 06:50 |
[10419] Check redundant single rank spell data in `spell_chain`. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 29.08.2010 07:51 |
[10394] Remove redundant use of this-> in recent implemented script calls | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 21.08.2010 18:40 |
[10253] Small cleanup in Unit::HasAura() to prevent redundant upper_bound calls. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 24.07.2010 01:25 |
[9428] Remove redundant calls to Set(Max)Health, already done by SelectLevel function. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 21.02.2010 18:20 |