|
---|
|
Регистрация | Правила | Альбомы | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
15.01.2013, 11:20 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[12324] Add moving possibility check before start spline movement in PointMovementGenerator.
Автор: Cyberium
<pre>m src/game/PointMovementGenerator.cpp m src/shared/revision_nr.h </pre> <pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>[12324] Add moving possibility check before start spline movement in PointMovementGenerator. Closing https://github.com/cmangos/mangos-wotlk/issues/53 Thanks to Schmoozerd for his precious help and Tarwyn for pointing.</pre> Подробнее... |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[11727] Interrupt spline movement at teleporting | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 09.07.2011 20:31 |
[11720] Implement spline movement subsystem | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 08.07.2011 18:40 |
[11238] Add IsActive check in PointMovementGenerator, as with similar waypointmovement | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 10.03.2011 22:00 |
[10420] Avoid send stop packet in PointMovementGenerator when unit is not moving | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 29.08.2010 13:10 |
[9223] Implement possibility have 2 weapon by rogue at start. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 20.01.2010 14:30 |