|
---|
|
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
23.02.2011, 18:11 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[11202] Schedule AI notify at adding to world
автор: SilverIce
<pre>m src/game/Map.cpp m src/game/Map.h m src/game/Unit.cpp m src/game/Unit.h m src/shared/revision_nr.h </pre> <pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>[11202] Schedule AI notify at adding to world This fixes the problem, that creatures, added at grid loading, do not start attack each other More shedule -> schedule fixes added, removed unused Map::PlayerRelocationNotify function</pre> Дальше... |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[11194] Fix the word shedule -> schedule in function name | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 22.02.2011 05:00 |
[10549] At schedule second reset update real reset time. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 27.09.2010 00:12 |
[10534] Fixed second and later resets schedule for raid/heroic after server restart. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 25.09.2010 14:40 |
[10366] Add portable way for hash specialization adding. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 18.08.2010 01:20 |
[9599] Adding a few research comments for unit_flags and rename one. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 17.03.2010 04:10 |