|
---|
|
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
30.06.2010, 21:10 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[10125] Add pool/event ids to diff creature/gameobject list output commands.
<pre>m sql/mangos.sql
+ sql/updates/10125_01_mangos_mangos_string.sql m sql/updates/Makefile.am m src/game/Chat.cpp m src/game/Chat.h m src/game/Language.h m src/game/Level2.cpp m src/game/Level3.cpp m src/shared/revision_nr.h m src/shared/revision_sql.h [10125] Add pool/event ids to diff creature/gameobject list output commands. Signed-off-by: VladimirMangos <vladimir@getmangos.com></pre> Дальше... |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[10107] Pool/event info in .npc info and .gobject target commands | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 26.06.2010 19:00 |
[10089] Change in event system work with pool system. | newsbot | CMaNGOS Commits | 3 | 21.06.2010 11:02 |
[9918] Fixed player's tapped creature loot access by group in diff cases | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 17.05.2010 13:12 |
[9836] Make log output code more consistent for diff build modes. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 04.05.2010 23:00 |
[9392] Update creature/gameobject pool at despawn instead spawn prepare. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 15.02.2010 21:50 |