|
---|
|
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
01.08.2010, 04:51 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[10303] Clarify bool used for script call ProcessEventId
<pre>m src/bindings/universal/ScriptMgr.cpp
m src/bindings/universal/ScriptMgr.h m src/game/GameObject.cpp m src/game/ScriptCalls.h m src/game/SpellEffects.cpp m src/shared/revision_nr.h [10303] Clarify bool used for script call ProcessEventId isStart is default true. For transport/taxi cases, it may be false for event id's at arrival (event id ending) Signed-off-by: NoFantasy <nofantasy@nf.no></pre> Дальше... |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[10299] Add new script call ProcessEventId | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 31.07.2010 20:01 |
[9444] Add script call EffectAuraDummy, called at dummy aura(4) apply/remove | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 24.02.2010 19:20 |
[9434] Prevent crash at script call that modify movegen list at MovementInform call. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 22.02.2010 22:10 |
[9232] Replace list bool fields with exclusive true values by subtype field in Creature. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 21.01.2010 22:31 |
[9205] Move script call GOHello to GameObject::Use | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 18.01.2010 01:50 |