|
---|
|
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
11.12.2010, 23:40 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[10860] Handle GAMEOBJECT_TYPE_TRAP in Use, as done for other GO types.
автор: NoFantasy
<pre>m src/game/GameObject.cpp m src/shared/revision_nr.h </pre> <pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>[10860] Handle GAMEOBJECT_TYPE_TRAP in Use, as done for other GO types. This just move parts of existing code from TriggeringLinkedGameObject and does not affect summoned trap type GO's (or related to summoned). Signed-off-by: NoFantasy <nofantasy@nf.no></pre> Дальше... |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[10848] New system for parallelizing client packet processing. Handle WorldSession updates in Map::U | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 09.12.2010 21:31 |
[10607] Handle GAMEOBJECT_TYPE_GENERIC at Use() to trigger despawn of GO | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 14.10.2010 16:51 |
[10337] Correctly handle auras with infinite duration in code added by [10335]... | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 10.08.2010 06:56 |
[10078] Use const referecne to opcode handle. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 19.06.2010 06:43 |
[9709] change case 0 handle for basepoints calculation | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 09.04.2010 19:30 |