|
---|
|
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
30.03.2011, 21:40 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[11299] Handle aura durations in SpellAuraHolder
автор: zergtmn
<pre>m sql/characters.sql + sql/updates/11299_01_characters_character_aura.sql + sql/updates/11299_02_characters_pet_aura.sql m src/game/CharacterHandler.cpp m src/game/GridNotifiersImpl.h m src/game/Pet.cpp m src/game/Player.cpp m src/game/Player.h m src/game/Spell.cpp m src/game/Spell.h m src/game/SpellAuras.cpp m src/game/SpellAuras.h m src/game/SpellEffects.cpp m src/game/SpellMgr.cpp m src/game/SpellMgr.h m src/game/Unit.cpp m src/game/Unit.h m src/shared/revision_nr.h m src/shared/revision_sql.h </pre> <pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>[11299] Handle aura durations in SpellAuraHolder - Unit::CalculateSpellDuration split into two functions - CalculateSpellDuration taking into account combo points and caster-side spell mods - Unit::CalculateAuraDuration taking into account target-side spell mods - Diminishing is now applied before duration reduction mods - Implement saving per-effect periodic timers to DB (required for auras affected by haste)</pre> Дальше... |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[11192] Make some more use of 'const' in SpellAuraHolder. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 21.02.2011 19:01 |
[10860] Handle GAMEOBJECT_TYPE_TRAP in Use, as done for other GO types. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 11.12.2010 23:40 |
[10607] Handle GAMEOBJECT_TYPE_GENERIC at Use() to trigger despawn of GO | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 14.10.2010 16:51 |
[10233] Fixed check in SpellAuraHolder::HasMechanicMask | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 20.07.2010 15:12 |
[10078] Use const referecne to opcode handle. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 19.06.2010 06:43 |