|
---|
|
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
21.11.2010, 09:21 | #1 |
News Bot
Регистрация: 20.11.2009
Сообщений: 1,290
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 5 раз(а) в 5 сообщениях
|
[10761] Basic support for target-name in MonsterSay/etc
<pre>m src/bindings/universal/ScriptMgr.h
m src/game/CreatureEventAI.cpp m src/game/GameObject.cpp m src/game/Level1.cpp m src/game/Map.cpp m src/game/Object.cpp m src/game/Object.h m src/game/WaypointMovementGenerator.cpp m src/shared/revision_nr.h </pre> <pre style='white-space:pre-wrap;width:81ex'>[10761] Basic support for target-name in MonsterSay/etc Change MonsterSay's target to pointer. Signed-off-by: VladimirMangos <vladimir@getmangos.com></pre> Дальше... |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[10748] Convert MonsterSay/Say and similar functions to ObjectGuid use. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 19.11.2010 20:40 |
[9833] Allow TARGET_AREAEFFECT_CUSTOM to target invisible/not targetable npc if script target for th | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 04.05.2010 16:10 |
[9798] Implement basic splitting for caster/target part damage/heal bonus calculations, periodic dam | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 27.04.2010 14:33 |
[9089] Check explicit target correctness by all effect target modes. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 31.12.2009 15:40 |